Bursa Sanayicileri ve İşinsanları Derneği (BUSİAD) tarafından 23 Mayıs 2025 tarihinde düzenlenen “Bursa Yeni Nesil Nükleer Teknolojileri Konuşuyor” etkinliği kapsamında Doç. Dr. Senem ŞENTÜRK LÜLE “Geçmişten Geleceğe Nükleer Enerji” konulu bir seminer vermiş ve üniversite sanayi işbirliği ile İlgili istişarelerde bulunmuştur.